FANDOM

Płeć Mężczyzna
Urodziny 24 grudnia
Znak zodiaku Koziorożec
Wiek 17
Grupa krwi BRh-
Anime-boy--large-msg-119479397947

Jack

Jack- Chłopak którego zadaniem jest zabicie główną bohaterkę. Podczas jej 16 urodzin spotyka ją i w jakiś sposób poprawia jej humor po zdradzie jej chłopaka. To on jest powodem jej późniejszych przygód.

Świat realny.Edytuj

Gdy Aiko była mała dorastała u boku już nastoletniego Jacka. Według Isaaca tworzyli piękną parę. Poznajemy go w momencie gdy Ona na niego wpada po ujrzeniu zdrady swojego chłopaka. Jack postanawia rozbawić Aiko by zapomniała o wszystkich przykrych rzeczach jakie doświadczyła, zapominając iż ona go nie zna.

Świat nierealny.Edytuj

Po raz kolejny spotykamy Jacka w momencie gdy mówi Aiko iż ma zamiar ją zabić. Podczas jego pobytu w "Magi" postanawia porozmawiać z Aiko i uświadomić jej sytuację w której się znajduje. Potem pojawia się poraz kolejny w momencie gdzie Aiko rozmawia z Sakurą na drzewie. Przebija główną bohaterkę swoim ostrzem ponieważ zaczeła przypominać mu jego dawną miłość Alice. Odchodzi od niej pozostawiając ją na pewną śmierć. Kolejny raz pojawia się w "Amnesi" w parku. Przez większość rozmowy Aiko nie spostrzega że to on, do czasu aż nie widzi jego czarnych oczu. Później dowiadujemy się że to on jest odbiorcą listu który znalazła Aiko po rozmowie z nim. Ratuje ją przed upadkiem z mostu. Potem Jack zaczyna się śnić Aiko jako martwiąca się o nią osoba.

Ciekawostki.Edytuj

  • Jack ma małego tygrysa którego został pożuczony przez swoją gromadę z powodu swojego wzrostu. Ma na imię Ōgata (z jap. duży)
  • Nie lubi słodkich rzeczy prócz lodów.
  • Jego ulubionym owocem jest arbuz.
  • Jest najmłodszy w swojej rodzinie.
  • Ma trójkę starszych braci i dwie starsze siostry.
  • Jest w trójce najlepszych prześladowców.
  • Podczas pierwszego spotkania z Aiko przedstawił się jako Feliks.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki