FANDOM

Aiko KurasuEdytuj

MAi

Aiko Kurasu

Płeć Kobieta
Urodziny 2 kwietnia
Znak zodkiaku Baran
Wiek 16
Grupa krwi 0Rh+

Aiko Kurasu- głowna bohaterka bloga. Podczas swoich 16 urodzin poznaje chłopaka imieniem Feliks, który jest dopiero początkiem całego zamieszania.

Świat realny.Edytuj

Bohaterkę poznajemy odrazu gdy tylko zaczyna wrzeszczeć na swojego braciszka. Mieszkała w rozbitej rodzinie gdyż jej tata odeszdł z domu gdy była mała. Nie jest tam z tego powodu zniechęcona na mężczyzn. Wręcz odwrotnie ma swojego chłopaka. Tylko niestety zobaczyła jak w jej własne urodziny on ją zdradza z jakąś dziewczyną. Wtedy spotyka Feliksa który wie jak ona się nazywa i że ma urodziny. Po zdmuchnięciu świeczek na torcie Aiko dowiaduje się że jej mama niedługo wyjdzie za mąż. W ten sposób bomba tykająca wybucha i dzięki swojemu życzeniu, głowna bohaterka trafia do innego świata.

Świat nierealny.Edytuj

W pierwszym momencie Aiko pojawia się w "Magi" i okazuje się że jest zamieszana w fabule anime jako Heiko. Próbuje zrozumieć swoją sytuację i postanawia iść z nią dalej. Po jakimś czasie spotyka chłopaka którego spotkała w świecie realnym Feliksa który okazuje się że ma na imię Jack i musi ją zabić. Kiedy Aiko próbuje ogarnąć swoją beznadziejną sytuację okazuje się że w katanie którą wcześniej znalazła w swoim pokoju jest dżin iminiem Sakura. Po krótkiej rozmowie pojawia się Jack i przebija ją swoim ostrzem. Okazuje się jednak że jej katana ma właściwości leczące o których później wszyscy zapomnieli. Ona wraca do pałacu Sindbada i zostaje przebita lodem przez Judala. Teraz pojawia sie w "Amnesi" jako przyjaciółka Heroin i dziewczyną Shina. Okazuje się również że Sakura przeszła z nią również. Tym razem Aiko spotyka Jacka w parku na początku nie wiedząc że to on. Do momentu aż nie rzuci się na nią z nożem w ręce. A w tym momencie dowiadujemy się pierwszej zasady gry. Po tym jak Jack odszedł ona znalazła list. Po przeczytaniu go praktycznie nic nie wie. Ale postanawia poszukać właściciela listu. Podczas snu pojawia nam się niezana postać. Jest ona przez krótką chwilę. Następnego dnia znajduje prawowitego odbiorcę listu. Okazuje się nią Jack. Lecz gdy ma on wyjaśnić pewną istotną rzecz Aiko zostaje postrzelona w głowę. Wtedy pokazuje nam się wcześniejsza nieznana postać. Okazuje się że tak naprawdę to ona trzyma w ręce życie głównej bohaterki. Po krótkiej rozmowie Aiko budzi się spowrotem w "Amnesi" tylko że obok niej jest jakiś nieznany mężczyzna, jest nim starszy brat Jacka Isaac który był nadawcą listu. Opowiada że ona dorastała u boku Jacka lecz o niczym nie pamięta. Po miłej rozmowie Aiko zostaje zaatakowana przez Fillipha. Sakura rozkazuje jej uciec, a ta po chwili namysłu chowa sie pod mostem. Po poświęceniu się Sakury Aiko trafia do "Kuroshitsuji" jako uczeń Grella na shinigami. Już od samego początku poznaje Grella, Williama i Underteakera. W drodze do domu pogrzebowego Underteakera zasypia i śni jej się Jack który myśli że ona nie żyje. Lecz po chwili dowiadujemy się że jest to Shine która jest zdołowana całą tą sytuacją.  Kiedy Aiko się budzi spotyka po raz drugi Isaaca który tylko prosi ją by przytuliła  nienzaną osobę w kuchni co ona ma oczywiście z chęcią zamiar zrobić. Kończy to się tak że jej sieto nie udaje i nie poznajemy tajemniczej osoby. W trakcie spaceru z Underteakerem na cmentarz spotyka młodego rosjanina imieniem Ib. W tym momencie poznaje innego prześladowcę Irice która ma zabić Ib. Zostaje wtedy otoczona przez Jacka i Irice. Udaje jej się jednak uciec. Niestety w pewnym momencie zostaje zaatakowana przez Jacka, lecz po raz kolejny udaje jej się uciec dzięki pomocy nieznajomego. Zasypia w jego ramionach. Dzięki Shine zapomina o ostatnim wydarzeniu prócz o tym nieznajomym. Wtedy pojawia się w "Durarara!!". Ma tam ciekawą rolę. Przebiera sie za Izayę i denerwuje Shizuo zrzucając wszystko na Izayę. Wtedy po raz kolejny spotyka nieznajomego z "Kuroshitsuji".

Ciekawostki.Edytuj

  • Aiko uwielbia słodkie rzeczy. Tym bardziej lody truskawkowe.
  • Boi się tygrysa Jacka gdyż nie wie jaki on jest.
  • Ma młodszego brata Jake.
  • Zakochana w Jacku.
  • Pierwsza sylaba jej imienia z jap. Ai oznacza miłość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki